lördag 29 oktober 2016

Gratis mönster

Nu har jag samlat alla mina mönster som är gratis på samma ställe här på bloggen så det blir lättare för er att hitta dom:-). I ovan kanten ser ni fliken gratis mönster. Där hittar ni mönster på både stickat och virkat, Nu finns det 45 stycken gratis mönster. Det är mönster på bland annat mössor, sjalar, filtar, vantar etc. Ta en kik så hittar ni säkert nått som passar. Det jag vill är att när ni använder mina mönster är att ni länkar till min blogg när ni visar bilder i sociala medier som facebook och instagram :-).

Vissa av mina mönster kommer att finns till försäljning framöver och det första mönster som ni kommer att kunna köpa framöver är till dessa fina höstvantar. Just nu har jag två teststickare som provar att sticka efter mitt mönster :-).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar