söndag 4 september 2016

Ugglor och mössor denna helg

Oj, vad helgerna går fort och det är så mycket som jag vill hinna med att göra när jag är ledig :-). Nu är det sista ruschen inför Torshälla marknad som är nästa helg.

Fredag kväll och lördag morron monterade jag klar två ugglor. Första gången jag gjort en gul uggla och den blev så söt. Vill ni se fler bilder på olika ugglor så gå in på etikett ugglor så hittar ni massor :-).






På lördag på dagen åkte jag till landet en sväng och tog med symaskin och kamera. Sydde klart 30 mössor samt tog en sväng ner till sjön på kvällen. Det var en sån fantastisk vacker kväll :-)








Tror jag har ca 130 mössor klara till marknaden i massa olika storlekar och färger. Jag gillar speciellt tyget som har mönster med gympadojjor :-). Om ni har vägarna förbi Linköping så finns det en bra tygaffär där som heter Tygfarbiken värt ett besök. Bra priser på trikå :-).




Efter en del stillasittande vid symaskinen så avslutades söndagen med lite träning :-) cykeltur på 2,2 mil pust.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar