lördag 18 juni 2016

Det gör ingenting att det regnar

Sol i veckorna och regn på helgerna, så har det varit sist tiden. Men just den här helgen gör det ingenting. Jag håller på med massor av projekt till mina marknader i höst/vinter. Nu när min sambo är borta så passar jag på att bre ut mej :-) så att jag kan hoppa mellan olika projekt :-).






I vårt kontor/bibliotek har jag laddat upp med sömnad. Syr trikåmössor och pannband.




Visst är det fina tyger jag hittat.




I läshörnan i vardagsrummet håller jag att sy ihop en häst av afrikanska blommor. 




I soffhörnan ligger stickningen. Här gör jag en ullmössa som sen ska fodras. Så här ser modellen ut.




Igår kväll så blockade jag min mandala duk som jag gjort i pastellfärger. Inväntar solen för att ta lite fina bilder. I det här inlägget ser ni vilka fina färger som jag använt. Garn från Garnaffären.

Ni vet att under tips stickning och tips virkning så finns den en massa gratis mönster som jag designat.

Ha en skön helg med mycket handarbete :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar