lördag 11 juni 2016

Randiga barnraggsockor i garnet 7 bröder klara :-)

Efter en intensiv vecka på jobbet med arbetsdagar på ca 10 timmar så är det skönt att komma ut till stugan. Jag vaknade som vanligt tidigt imorse och åkte till stugan på förmiddan. Lite nytta har jag gjort genom att klippa gräsmattan sen har det bara varit stickning och virkning :-). Jag håller på med ett par mönsterstickade vantar i garnet Nalle från Novita och jag virkar på min mandala duk. Mandala duken gör jag i härliga pastellfärger. Kolla tidigare inlägg så ser ni vilka härliga färger jag valt :-).

Tog en sväng ner till sjön så lugnt och stilla.



Bryggan håller på att rustas. Hoppas bara att det blir klart till semestern :-).






Hemma har jag en korg med saker/projekt som ska monteras. Jag lägger det som jag har stickat och virkat klart i den korgen. Sen när jag känner för att ägna en kväll åt montering så ligger det alltid nått som jag kan ta tag i. 

Dom här barnraggsockorna fixade jag klart i veckan. Stickade i garnet 7 bröder och med stickor nummer 4. Lyckades med att få dom exakt lika :-).







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar