onsdag 6 april 2016

Kvällsmys :-)

Äntligen kan jag sätta mej ner och njuta av kvällen :-). Har blivit mycket jobb sen jag började mitt nya jobb i fredags. Tar ju alltid ett tag att komma in i nya arbetsuppgifter och en hel del jobb följer med hem på kvällen. Men nu är jag färdigjobbad för idag :-).

Idag kom senaste Novia-tidningen i brevlådan. Det är alltid lika roligt när den kommer. Jag tycker att det är en av de bättre "stickning/virknings" tidningarna. Tidningen har bra modeller och det ger en massa inspiration.

Jag fick för ett tag sen lite garn från Novita, bland annat garnet 7 bröder polka. Novita brukar skicka lite paket till mej då och då. Jag får då några nystan av lite olika garner :-). Nu gör jag ett par barnsockor i "Polkagarnet" i storlek 30. Mumsar också på lite hallon/lakrits glass. På hjärtat borde det stått " Fånga kvällen" för det är det jag gör just nu.

Ha en skön fortsatt kväll med mycket skapande :-).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar