torsdag 7 april 2016

Ibland syr jag också :-)

Ibland undrar jag hur jag ska hinna med att göra allt som jag tycker är roligt. Självklart är det så att jag inte hinner med allt. Jag har ju flera intressen och tiden ska räcka till alla. Det är stickning och virkning som ni säkert förstår men även sömnad och fotografering. Mest stickar och virkar jag förstås men i perioder så syr jag en hel del också. Kameran får hänga med när jag går promenader eller åker nånstans. Det gäller att passa på och utnyttja alla tillfällen :-).

Här är lite bilder på lite som jag sytt sista tiden :-)


Söt liten sparkbyxa i mitt eget mönster. Sydde den för att testa tryckknapparna jag beställde från Aliexpress.


Här är en t-shirt som min vuxna dotter fått med döskallemönster :-). Eget mönster.



Trikå kavaj och kjol även dessa i eget mönster. Passar perfekt nu när våren kommer :-).




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar