lördag 8 juli 2017

Virkad uggla och virkad giraff

Nu är min 6 veckors semester slut oj vad den gick fort :-). Har haft fullt fokus på min valp Milton och i korta stunder kunnat virka lite :-). Milton blev 3 månader den 27 juni :-).





Lite mer virkade djur klara :-).



Ugglor har jag inte gjort på länge så det var riktigt kul att virka :-). Har använt garnet Soft Cotton från Järbo garn. Jag gör alltid mina ugglor i det garnet.






Gjorde ännu en giraff i blått och grönt. Även den virkad i garnet Soft Cotton.






Nu ska jag jobba i 7 veckor sen blir det 3 veckors semester till. Har sparat en massa semester eftersom jag köpt en hund :-).

Igår började jag med ett par enkla grytlappar till min dotter :-). Kommer inlägg framöver.

Ha en bra helg :-).




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar