onsdag 13 januari 2021

Så mycket idéer och projekt 😀

Jag har allt så många projekt på gång samtidigt och massa idéer på vad jag vill göra. Det passar inte alla att ha flera saker igång samtidigt men för mej passar det perfekt. Så här ser mitt kreativa bord ut för tillfället.

Hög med tyger som jag ska sy babykläder av.

Hög med olika mönster.

Utklippta saker - babyfilt, byxor och tröjor.

Massa stickmönster och virkmönster samt egen design.

Min korg som jag lägger i kvällens projekt till TV tittandet.


Garner till Nusse-dukke dockor.


Garn till ett par raggsockor i ny design.


Garn till en virkad babykofta. Har inte bestämt mönster ännu.


En ”gammal” tröja. Legat säkert 15 år nu ska jag fixa det sista på den.



En poncho.


Babyraggisar ska fästa trådar. Min första Nusse-dukke docka. 


Garn till halsduk. 



Hittade silvergarn i mina gömmor. Kanske ska ha de till vantar eller raggsockor. 

Garn till ett par vantar i egen design. 
Har ett par vantar klara i det mönstret. 


Har dessutom massa projekt i mina korgar. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar