lördag 9 januari 2021

Lite sömnad idag

Idag klippte jag ut lite babykläder. Ska bli farmor till sommaren så mycket projekt på gång till bebisen. Idag sydde jag en omlottröja i storlek 50 😀. 





Har en massa stick/virkprojekt också 😀😀 och inte bara till bebisen. I min stickkorg som jag har vid TV’n har jag 4 projekt. 



Ett par raggsockor i damstorlek - grå och vit. Är en beställning på ett par raggsockor jag designat innan jul. Så här ska de bli när de är klara. Stickar i garnet 7 bröder från Novita och i stickor nummer 3,5.



Sen gör jag ett par randiga raggsockor till mej själv i ett garn som heter Dale Hakkespett från Dale garn. Gör dom med stickor nummer 2,5. 

Tredje projektet är ett par bebisraggsockor i garnet 7 bröder från Novita. Stickor 3,5.

Sista projektet i korgen är en herrmössa i garnet Nalle från Novita och stickor nummer 3. Ska bli en mössa till min son 😀. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar