torsdag 2 april 2020

Köpt en massa garn :-)

Har köpt massa nytt garn till mitt garnlager.

Beställde först från Adlibris och där beställde jag deras egna  bomullsgarn Organic cotton. Nystanen är på 50 gram och det ett ekologiskt garn - LÄNK. Ska testa att göra en virkad giraff i det garnet.


Novita hade/har rea på en massa garner och jag beställde ganska mycket. LÄNK

Jag stickar och virkar mycket i Novitas garner. Framförallt så stickar jag vantar och sockor i deras garner. Har 3 favoriter och det är garnerna Isoveli, 7 bröder samt Nalle. Har även gjort några egna mönster som ni hittar under mönster som kan köpas. Finns även en massa gratismönster om jag också gjort. Använder ni mina mönster så vill jag att ni länkar eller taggar till min blogg TACK.

Beställde dessa färger i garnet Isoveli.



Beställde dessa färger i garnet 7 bröder.



Beställde dessa färger i garnet Nalle.



Här ser ni nu vad jag har i mitt lager :-). ( har ju en del garner i olika garnpåsar och 
pågående projekt också :-).

Garnet Isoveli



Garnet 7 bröder




Garnet Nalle





Så här ser du ut i min förvaringshylla :-). Ligger även garner i de vita lådorna :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar