lördag 12 augusti 2017

Äntligen något klart

Vilken fantastiskt kväll det var igår. Jag och min hund Milton åkte ut till sommarstugan och la oss på bryggan ett tag. Helt underbart i eftermiddags/kvällssolen :-).


Liselotte Jergards foto.

Blir inte mycket stickande/virkande så det måste bli bättring på det :-). Har i alla fall gjort klart ett par raggsockor i garnet 7 bröder från Novita.




Jag gjorde sockorna i storlek 4 år.



Garnet är självrandande och jag tycker att jag fick till sockorna så att de blev ganska lika.




Det är så mycket rönnbär i mitt rönnbärsträd. Tyder det på att vi ska få en kall vinter måntro :-).



Fler blommor i trädgården håller på att blomma klart så det gäller att njuta av dom in i det sista. 






Mina projekt framöver är att göra lite ugglor till marknaden som jag ska stå på i september.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar