måndag 16 maj 2016

Garnaffär i Rom

Är på en semestertripp till Rom med min dotter. Vi kom hit i fredags och åker hem imorgon.  Rom är en härlig stad :-). Vi bor centralt så vi går överallt. Vi har gått minst 1,2-1,4 mil varje dag. Idag letade vi rätt på en garnaffär :-).


En liten butik 😀.

Jag köpte ett italienskt garn i ull :-). 


Idag gick vi ut med floden så vackert. 



Igår var det ett löparlopp till förmån för bröstcancer. Dagen till ära hade jag på mej en rosa T-shirt. Det har blivit en del shopping finns så mycket snygga kläder.


Virkningen kom fram idag när vi satt och njöt i solen :-). 


Lasagne blev det till lunch idag, mums. 


Jag har tagit massor av kort med min kamera så jag visar mer bilder framöver när jag laddat ner korten till datorn. 


I lördags var det lite regnigt och då passade vi på att shoppa :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar