lördag 27 februari 2016

Beställning från Aliexpress

Nu har jag beställt lite varor från Aliexpress. Jag gjorde min beställning den 20 januari och 9 februari kom första paketet och det sista paketet kom 26 februari.

Har man inte bråttom att få sin saker så kan man tjäna massa pengar på att beställa från Aliexpress.

Det här paketet med prymtång samt 100 tryckknappar i olika färger kostade 16,59 Euro. Jag har testad knapparna och de funkar perfekt.









Jag beställde också en massa knappar:

1. Träknappar med blommor 35 stycken för 0,87 Euro






2. Träknappar med text Homemade 100 st för 1,48 Euro





3. Träknappar i olika färger med texten Homemade 100 st för 1,41 Euro





4. Träknappar med ugglor 100 st för 2,54 Euro






Lyckad beställning :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar