onsdag 23 december 2015

Gud Jul önskar Bloggen Stickning och Virkning

Jag vill önska er alla en riktigt God Jul och att ni ska få en jätteskön julhelg. Några av er kommer säkert att jobba på julafton och förhoppningsvis får ni ledigt någon/några andra dagar istället.

Jag fick en tidig julkalpp i år och den kom från den finska garnleverantören Novita :-).



Jag kunde inte hålla mej till Julafton utan jag öppnade paketet direkt :-). Jag fick två nystan av garnet Joki som är ett ullgarn lämpat för tovning.




Jag kommer bara att vara ledig de så kallade röda dagarna och det blir 4 dagar i år. Känns skönt och det kommer att bli en hel del stickning och virkning och säkert en del nya projekt också :-). Jag har gjort klart alla beställningar utom ett par raggsockor till min son så det blir lite stickande till mej själv. Jag tänkte också designa två nya modeller i några av de garner som jag beställde från Woolspire . Lite blogginlägg i mellandagarna blir det säkert också :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar