fredag 17 oktober 2014

Skönt med fredag

Äntligen fredag :-) och på väg till jobbet. Har med med garnet Molly som jag köpt på Panduro och jag har precis börjat med en barnmössa. Garnet är jätte mjukt och skönt att sticka i. Jag har gjort klart en barnmössa i andra färger och jag lägger in bilder på båda mössorna när den här är klar :-). Jag har rest en del i mitt jobb så det har också blivit besök i nya garnaffärer. Lund förra veckan bland annat och under etiketten garnaffärer hittar ni vilka affärer jag besökt. I eftermiddag kommer ett inlägg om en garnaffär i Sandviken. När jag är i nya garnaffärer passar jag även på att försöka hitta nya garner jag inte stickat i tidigare :-). Glöm inte att hjälpa oss att sprida vår blogg till fler som är intresserade att tips och idéer gällande stickning, virkning och lite sömnad. Ha en bra dag :-). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar